skip to content

Intrebari frecvente

Ne dorim sa avem o comunicare cat mai eficienta, asa ca am selectionat unele dintre cele mai frecvente intrebari intalnite de la clienti.
Intrebari generale
Cum va contactez?

Prin email: Ne poti trimite simplu si rapid un email la comenzi@elcokids.ro Echipa noastra astepta sa te ajute in legatura cu intrebarile sau nelamuririle tale. Raspundem la email-urile primite si incercam sa fim cat mai rapizi cu putinta. 

Telefonic: Ne poti contacta telefonic la numarul +40 743 049 746 de Luni pana Vineri in intervalul 09.00 - 17.00 cu privire la toate intrebarile si nelamuririle tale. 

Pe retelele sociale: Ne poti lasa oricand un mesaj pe retelele sociale iar noi iti vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.

Am vreun beneficiu daca am cont la voi?

Daca ai un cont la noi, nu va mai fi nevoie niciodata sa completezi campurile destinate achizitiei. Vei cumpara mai repede si foarte usor. 

Poti vizualiza cu usurinta istoricul comezilor efectuate si totodata, poti gestiona adresele tale direct din contul tau. 

Mi-am schimbat adresa de e-mail, cum pot sa-mi actulizez informatiile?

Daca doresti sa iti modifici adresa de email, trimite-ne o solicitare cu aceasta modificare la adresa de mail comenzi@elcokids.ro

Vreau sa-mi schimb parola, cum pot sa fac acest lucru?

Pentru schimbarea parolei, trebuie sa fii delogat din contul tau.

In pagina de Autentificare sub campul Parola, in partea partea dreapta este un buton numit Ai uitat parola?

Trebuie sa dai click pe el, iar in pagina deschisa trebuie sa introduci adresa de email pe care a fost facut contul. Pe adresa de email vei primi un link in care iti vei putea reseta parola.

Nu mai am nevoie de acest cont, cum il pot inchide?

Daca doresti sa-ti stergi contul si toate informatiile din interior, te rugam sa ne scrii un email la contact@elcokids.ro si noi o vom face pentru tine.

Despre comenzi
Care este situatia comenzii mele?

Poti sa vezi situatia comenzii tale direct din contul de client. Dupa ce te loghezi, acceseaza Istoric Comenzi, iar in campul "Status Livrare", o sa vezi statusul comenzii tale.

Cum pot sa imi anulez comanda?

Daca doresti sa schimbi sau sa anulezi o comanda te rugam sa ne contactezi telefonic +40 743 049 746  sau sa ne trimiti un email si iti vom schimba comanda sau o vom anula. 

Trebuie sa stii ca in cazul in care produsul a parasit deja depozitul nostru, nu mai putem sa-ti schimbam comanda ci doar sa o anulam. Cu toate acestea, comanda poate fi refacuta ulterior. 

Nu am primit nici un mail de confirmare al comenzii

Atunci cand plasezi o comanda la noi, dupa finalizarea acesteia, vei primi pe adresa de email pe care ai introdus-o un email de confirmare.

Te rugam sa verifici adresa de email, iar daca cumva nu regasesti emailul, avem rugaminteasa verifici si in “Spam”. Pentru suport ne poti contacta telefonic.

Livrarea produselor
In cat timp ajunge comanda la mine si cum sunt livrate produsele?

Daca plasezi comanda pana la ora 16.00 in zilele lucratoare, acesta ajunge la tine in cel mult 24 / 48 de ore 

Pentru mai multe detalii despre livrarea produselor avem o pagina destinata special pentru asta. Acceseaza pagina Metode de Livrare