Politica de Returnare

Returnare produse

Ai cumparat un produs si nu esti multumit de el? Retuneaza simplu si rapid. ElcoKids.ro va ofera posibilitatea de a returna orice produs cumparat in termen de 14 zile calendaristice de la momentul livrarii/ridicarii.

Conditii de returnare

Pentru a returna un produs trebuie sa te asiguri ca respecti urmatoarele conditii pentru retur:

 Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit;

 Nu acceptam produse asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire, zgarieturi, rupturi, pete, cioburi, socuri mecanice/electrice sau produse carora le lipsesc accesorii;

 In cazul in care se doreste returnarea unui produs care a fost desigilat si prezinta urme de uzura in urma utilizarii acestuia, dar inca se incadreaza in termenul legal de 14 zile calendaristice pentru returnarea unui produs in comertul online, conform legii in vigoare aveti posibilitatea sa o faceti cu mentiunea ca, la receptionarea produsului/produselor se va face o estimare insotita de un proces verbal de constare a devalorizarii produsului/produselor, valoarea devalorizarii rezultata fiind oprita din suma returnata in contul personal al clientului;

 Daca au trecut mai mult de 14 zile de la plasarea comenzii, produsul nu mai poate fii returnat.

Daca indeplinesti toate conditiile mentionate anterior, atunci urmeaza pasii urmatori pentru a efectua returul produsului sau produselor tale.

Plata transport retur

Daca produsul cumparat nu corespunde descrierii de pe Elcokids, lipsesc informatii importante, difera dimensiunile sau culorile, forma sau e alt produs in colet, suportam in totalitate plata transportului cu conditia sa fie trimis prin curierul prin care a fost livrat de la noi.

In cazul in care toate detaliile despre produs, imaginile, specificatiile sunt identice cu produsul primit, dar totusi se doreste returnarea produsului, atunci clientul va suporta taxa de transport si nu este conditionat in niciun fel de modalitatea prin care se face returul.

Cum returnez?

Pasul 1.

Pentru a efectua un retur trebuie sa fi autentificat in contul tau. Asadar, in partea de sus a paginii, apasa pe Contul meu, adauga datele contului tau si apasa click pe atutentificare.

Pasul 2.

Dupa ce te-ai autentificat, tot in sectiunea „Contul meu”, apasa pe „Comenzile mele”. In pagina nou deschisa, o sa vezi un tabel cu informatiile referitoare la toate comenzile plasate de tine. Cauta in tabel comanda/comenzile pe care vrei sa le returnezi si apasa pe butonul „Detalii” pentru desktop sau pe „pictograma lupa” in cazul mobilului, situate in partea dreapta a comenzii tale.

Pasul 3.

Dupa apasarea butonului „Detalii”, vei fii directionat pe pagina „Detalii comanda”. Deruleaza in jos pana la tabelul cu produsele si bifeaza casuta din dreptul produselor pe care le returnezi. Sub tabel, in sectiunea Retur de Marfa, completeaza caseta cu motivul pentru care soliciti returul.

Dupa ce ai bifat produsele si ai completat in casuta motivul returului, apasa pe butonul „Solicita o returnare”.

Daca doresti sa adaugi alte informatii referitoare la comanda, sub butonul de „Solicita o returnare” ai sectiunea de „Adauga un mesaj”. Selecteaza produsul pentru care doresti sa adaugi un mesaj din caseta cu selector si competeaza casuta cu mesajul pe care doresti sa il transmiti. Apasa „Timite” si mesaul tau va fi trimis catre noi.

Pasul 4.

Dupa apasarea butonului de „Solicita o returnare”, vei fi directionat pe pagina de „Retur marfa”. Acolo poti urmari stadiul returului tau.

Pasul 5.

In urma trimiterii cererii pentru retur, vei primi in cel mai scurt timp un raspuns cu codul RMA care trebuie sa insoteasca coletul returnat.

Atentie!  coletele trimise fara "cod de retur" RMA for fi refuzate automat, te rugam sa astepti raspunsul nostru cu codul pentru retur, inainte de expedierea coletului.

Pasul 6.

Asigura-te ca lipesti codul RMA intr-un loc vizibil pe colet, dupa care poti expedia coletul. Adresa de expediere este str. Gării, nr. 4B, Alba Iulia.

Restituirea sumei de bani se poate realiza prin transfer bancar, in termen de 14 zile, dar noi ne straduim sa ii primesti in cel mai scurt timp posibil. Sau sub forma de cupon, care poate fi de contravaloarea comenzii tale. Cuponul este disponibil in Contul tau de client in sectiunea Cupoane si poate fi folosit la urmatoarea comanda plasata de tine.

Utilizam cookie-uri si alte tehnologii, pentru a putea pune la dispozitie paginile noastre in siguranta si in mod fiabil, pentru a verifica performantele si a imbunatati experienta utilizatorilor. Pentru toate acestea folosim informatii, inclusiv date privind utilizarea website-ului si a device-urile folosite. Apasand pe "Accept" va dati acordul pentru utilizarea de cookie-uri pentru prelucrarea datelor, inclusiv transmiterea acestora catre partenerii nostri de marketing online. Informatii

Autentificare

Meniu

Comparatie Produse0Lista Favorite0

Cosul Tau

Cosul de cumparaturi este gol.